יום רביעי, 1 באפריל 2020

Gwent: The Witcher Card Game – רשמים ראשונים מגרסת האנדרואיד


אמנם Gwent כבר זמין לכלל המשתמשים באנדרואיד, הסתכנתי למענכם והצטרפתי לבטא הסגורה על מנת לדווח לכם מהשטח.

עולם הפנטזיה של The Witcher נהנה בחודשים האחרונים מפופולריות חסרת תקדים הודות לסדרה המוצלחת של Netflix שביחד עם סדרת המשחקים שקדמו לה יצרו מעין מערכת גומלין מעולה לעולם שבו מפלצות לא מופיעות רק בחלומות. כעת, חברת CD Red Projekt מקווה לרתום את משתמשי הטלפונים לעולם הפנטזיה הנפלא באמצעות משחק הקלפים Gwent.





מכיוון שלא מדובר במשחק עלילתי עם סוף מוגדר, ועד כה שיחקתי בעיקר בבטא סגורה של גרסת האנדרואיד. אני מעדיף לא לקרוא לכתבה הזאת ביקורת אלא יותר התרשמות ראשונית מהמשחק בפורמט של 5 הערות.



  • מהרגע שנכנסתי למשחק הרגשתי את העולם של גראלט מריוויה. הפסקול מעולה, וכך גם העיצוב של הקלפים ובחירת הדמויות שחלקם לקוח מעולם הספרים וחלקם מעולם המשחקים והסדרה.


  • בשונה מ-Hearthstone הקלאסי ומשחקי קלפים אחרים, ב-Gwent נמשכת ההתמודדות במשך שלושה סיבובים כאשר עליכם לנצח שניים מהם מה שמוסיף עניין רב למשחק. כל סיבוב גורר איתו השלכות לסיבוב הבא אחריו ולא פעם נאלצתי לוותר על סיבוב על מנת לזכות ביתרון בסיבוב הבא.


  • אני יודע שמשחקי קלפים ועלילה בדרך כלל לא הולכים ביחד, אבל גם ב-Hearthstone וגם ב-Legends עליו השלום היה מצב משחק עלילתי לשחקן יחיד. דווקא מאולפן כמו Red Projekt CD הייתי מצפה שיהיה מצב עלילתי כלשהו.


  • מאז גילו חברות המשחקים הגדולות שאפשר לעשות כסף ממשחקים לטלפונים, אפשר להגיד שהתעשייה התחלקה לשני חלקים – אלו המחפשות רק לעשות כסף (כן, Ubisoft אני חושב עליך) ואלו שמחפשות ליצור משחקים טוב וגם לעשות כסף. למזלנו RED Projekt CD היא לגמרי בקבוצה השנייה. לא רק שהיא זאת שפיתחה את המשחק, היא גם מאפשרת מוצלב מלא בין כל הפלטפורמות. נכון שיש במשחק גם אפשרות לקנות חבילות תמורת כסף אמיתי, אבל החברה לא דוחפת לכם את זה לתוך הפרצוף כמו שעושות חברות אחרות.


  • בסופו של דבר, לא משנה אם מדובר בעולם התוכן של Star Wars, Witcher או Warhammer 40K כל משחקי הקלפים דומים בבסיסם וקשה להתמיד בהם לאורך זמן עקב השחיקה של לעשות את אותו הדבר בכל פעם. או שזה אני שגרוע במשחקי קלפים ולכן נוטש אותם כעבור חודש

Gwent הוא תוספת מעולה לעולם המשחקים של המסכים הקטנים. הוא עשוי טוב ומספק חוויה ראויה. אם אתם נמנים על חובבי משחקי הקלפים או שסתם בא לכם להניע קצת את הגלגלים במוח אז Gwent לא יאכזב אתכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה