יום שישי, 31 בינואר 2020

Dead Cells יגיע לאנדרואיד ברבעון השלישי של השנה

בשורות טובות למשתמשי האנדרואיד. המשחק הפופולרי Dead Cells יגיע ל-Play Store ברבעון השלישי של שנת 2020. לאלו מכם שלא מכירים את המשחק Dead Cells, אותו סקרנו גם באתר, אז מדובר במשחק בסגנון רוגלייק עם עלילה מינימליסטית שפותח והופץ על-ידי חברת Motion Twin הצרפתית בשנת 2018 לשלל הקונסולות המוכרות וזכה לביקורות חיוביות ברחבי הרשת. ובשנת 2019 יצא ל-iOS במחיר של תשעה דולר ונחשב לאחד המשחקים הטובים ב-App Store מאז.





Dead Cells הוא משחק פלטפורמה-פעולה המתרחש על אי דמיוני. אנחנו נשחק… אהה… ובכן, אנחנו סוג של גוש ג’יפה? כאילו, משהו לא ברור וירקרק מגעיל כזה, שרק כדי להעלות עוד יותר את מפלס הגועל היכולת שלו היא להשתלט על גופות. אבל זהו, עד כאן הגועל נפש. מהרגע שגוש הפיכסה הזה נכנס לגוף חדש מתחיל האקשן! אנחנו נרוץ במבוך שמתחיל בבית כלא, נברך ממנו לאזור חדש ונתקדם הלאה והלאה בשלבים, תוך חיסול אויבים והבסת בוסים עד שנגיע לסוף המשחק. סך הכל קונספט מאוד פשוט.

לאחר צאת המשחק ל-iOS, משתמשי Android רבים תהו אם גם תורם יגיע להניח את ידיהם על המשחק וכעת, סוף סוף יש לנו הודעה רשמית מצד Motion Twin שמאשרת את צאת המשחק ל-Android. כרגע ישנו רק תאריך משוער ליציאת המשחק - רבעון שלישי של שנת 2020. החדשות המאכזבות הן שבשונה מגרסת ה-iOS, גרסת ה-Android לא תפותח על ידי Motion Twin אלא על ידי חברה בשם Playdigious. מה שבתורו אומר שייתכן וגרסת ה-Android לא תהיה זהה לגרסת המקור והטיפול בתקלות ויצירת תוכן חדש בעבור המשחק יקח יותר זמן. כמו כן, טרם ידוע 
 מחיר המשחק או האם יתמוך בבקרי משחק בדומה לגרסת ה-iOS

נראה שעם התקדמות החומרה בטלפונים שלנו, עוד ועוד משחקים מה-PC והקונסולות עושים את דרכם אל המסכים הקטנים. מה דעתכם? האם מדובר בברכה או שהמשחקים לטלפון צריכים לפנות לכיוון שונה ולא להתבסס על משחקים קיימים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה