יום שני, 9 במרץ 2020

הבטא הסגורה של Gwent מגיעה לאנדרואיד מחר


כפי שכבר סיפרתי לכם, שהמשחק זמין בחינם למשתמשי ה-iOS החל מחודש אוקטובר האחרון ובין היתר מאפשר Cross Play עם שחקני PC וכעת נודע לנו התאריכים של יציאת המשחק המלא והבטא הסגורה
בזמן שסדרת ה-Netflix של סגאת הספרים והמשחקים The Witcher עושה חיל על המסכים הגדולים. ב-CD Projekt Red הפולנית לא נחים ומתכוונים להתחיל בבטא הסגורה למשחק הקלפים Gwent החל מה-10 לחודש מרץ וזאת לקראת השקת המשחק המלא ב-24 לחודש מרץ.

למי שלא מכיר, Gwent הוא משחק איסוף קלפים (TCG) בדומה למשחקי HearthStone ומ-Magic. בקצרה, כל משחק אורך שלושה סיבובים בהם צריך השחקן להשתתף בלפחות קלף אחד מתוך חפיסה של לפחות 25 קלפים. חפיסות הקלפים מחולקות לפלגים שונים, כאשר כל פלג מאפשר סגנון משחק שונה.
בכדי לנצח בדו-קרב צריך אחד המשתתפים לנצח ב-2 מתוך 3 הסיבובים. השימוש בקלפים ובלחשים מזכים את השחקן בנקודות הנקראות “Power”. השחקן שיקבל יותר נקודות בסיבוב הוא המנצח באותו הסיבוב.

על מנת להירשם לבטא הסגורה עליכם להיכנס לקישור הבא ומלבד הרבה מזל, אתם גם תזדקקו למכשיר עם לפחות 2GB זיכרון עבודה וגרסת אנדרואיד החל מ-7.0 Nougat. אלו מכם שיזכו להתקבל לבטא יקבלו בדוא"ל קישור להרשמה ובנוסף Avatar ייחודי לשחקני הבטא.

בדומה לגרסת ה-iOS גרם גרסת ה-Android תאפשר סנכרון של ההתקדמות שלכם במשחק עם גרסאות ה-iOS וה-PC. זאת אומר שנוכל לשחק Gwent בסמארטפון במהלך נסיעה ולהמשיך ב-PC מאותה נקודה שהפסקנו קודם וזאת באמצעות פלטפורמת המשחקים של החברה ה-GOG

אני אישית לא נמנה על חובבי משחקי ה-TCG אך יש לי פינה חמה בלב לחברת CD Projekt Red ולמוצריה השונים ונשאר לי רק לקוות שאזכה להתנסות בבטא הסגורה ולספר לכם על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה