יום שני, 13 באפריל 2020

Dark Raider הוא משחק Hack N’ Slash חדש לאנדרואיד ולאייפון


Dark Raider זמין בסטים ל-PC החל מה-26 לינאור שם הוא נמצא בגרסת Early Access. אך לדברי המפתחים – הרצון להביא את המשחק למסכים הקטנם היה שם מאז ומתמיד.



המשחק כדרכם של לא מעט משחקים מהז'אנר יתחיל באירוע אפוקליפטי מסוג כזה או אחר. אך אל דאגה מכיוון שהאלים החליטו להראות מעט חמלה ויצרו מבוכים מכושפים שהנבואה אודותיהם מספרת כי כל מבוך שיובס – יזה העולם להתקיים יום נוסף. אז בלי לחץ
כיאה למשחקי Hack N’ Slash מהשנים האחרונות, כל המבוכים נוצרים באופן אקראי ובכל סוף של מבוך מחכה לכם בוס שאותו תצטכו להביס על מנת לעבור למבוך הבא. זאת כמובן בתנאי שהצלחת לשרוד גלים על גבי גלים של אויבים מסוגים שונים. בסך הכל ישנם 23 מבוכים שאמורים למתוח את את היכולות שלכם לקצה.

Dark Raider מאפשר לכם לבחור בין 3 סוגי דמויות ואלו הם: המכשף שיכול לגרום לנזק רב אך חסר כך יכולת להתמודד בהתקלויות מטווח 0, הלוחם שמתאפיין בהתקפות ותנועה זריזה ולבסוף הברברי שהוא סוג של טנק עם המון חיים אך התקפה איטית.

Dark Raider 1

מילה אחרונה על הגרפיקה שמאופיינת בסגנון רטרו במידה הנכנונה עם עיצוב דמויות מעניין ואנימציות שמזכירות במעט את משחקי דיסני של שנות ה-90 המאוחרות.

החסרון הבולט שהצלחתי למצוא נכון לעכשיו הוא העובדה שגרסת ה- PC וגרסת ה-Mobile לא מפותחות ולא מופצות על ידי אותן החברות. מה שתמיד משאיר מקום לטעויות לא נעימות. המשחק היה אמור להיות זמין בחינם (חיסרון לטעמי) ל-Android ול-iOS כבר ב-2 באפריל אך נכון לכתיבת שורות אלו נראה שהמשחק עדיין נמצא במצב של הרשמה מוקדמת וטרם נודע תאריך יציאה מדויק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה