יום רביעי, 29 באפריל 2020

Runner Knight הוא משחק בפיתוח ישראלי ל-Android וה-iOS


 

Runner Knight הוא משחק מסוג Endless Runner בגוף ראשון המפותח באמצעות מנוע Unity וכולל מאפיינים הלקוחים ממשחקי Hack & Slash. הוא זמין בגרסת ה-Alpha ל-Android ובהמשך גם ל-iOS.

"כ-99% ממשחקי ה-Endless Runner הם משחקים מגוף שלישי עם שליטה באמצעות מחוות על המסך. המשחק שלי מביא איתו חוויה חדשה על-ידי שימוש בחיישני הג'ירוסקופ של הטלפון לשם שליטה בדמות (בדומה למשחקי מרוצים) בנוסף, המעבר למשחקיות מגוף ראשון בשילוב אלמנטים הלקוחים ממשחקי בתר & שסף יעניקו לשחקנים חוויה ייחודית ברמת משחק PC או קונסולה. משהו שלדברי יוסי רוזנגרטן, מפתח המשחק חסר כרגע בתעשיית המשחקים לטלפונים ואחת הסיבות העיקריות ליצירת המשחק.



Runner Knight מתרחש בתקופה שנראית כימי הביניים בתוך מרתף שורץ יצורים שונים. אין עלילה מוגדרת והדבר פתוח לדמיונם של השחקנים (לא חסר סיבות לברוח מאורקים ודרקונים). המשחק עתיד לכלול 3 מצבי משחק שונים: שלבים, אין-סופי ומצב מרובה משתתפים המתרחשים ב-3 אזורים גדולים אליהם נוספים עוד 3 תתי אזורים המכילים 9 סוגי אויבים שונים יחד עם 3 "בוסים" ראשיים ועוד 3 "מיני-בוסים". כדי ליצור ערך מוסף ותחרותיות בין השחקנים, יכלול המשחק גם  משימות יומיות, טבלאות דירוג ואירועים שונים.

אמנם משחקי Endless Runner הם לא כוס התה שלי, אך יחד עם זאת ההתרשמות שלי מהמשחק היא חיובית. העיצוב של השלבים הוא מעניין, המודלים של המפלצות והנשקים נראים טוב וכך גם המוזיקה שמוסיפה לאווירה. הקרבות במבט גוף ראשון מאתגרים ולא פעם העדפתי לברוח ולא להילחם. כמו כן, השליטה הייחודית בדמות (שעובדת מעולה) הופכת את המשחק לחוויה מרעננת וייחודית בז'אנר.



נכון לעכשיו אין מצב מרובה משתתפים והנשקים שבחנות מתפקדים בתור אביזרים קוסמטיים ואין הבדל ביניהם אך הדבר צפוי להשתנות בעדכונים הקרובים.
המשחק יוצע בחינם והוא יכלול פרסומות שצפייה בהם תזכה את השחקן בסכום כסף לשימוש במשחק שאיתו הוא יוכל לרכוש חפצים קוסמטיים, Loot Box ושיקויים למיניהם. קיימת גם אפשרות לשימוש בכסף אמיתי אך יוסי מרגיע ואומר שלא מדובר במשחק "שלם-כדי-לנצח" והרכישות לא ישפיעו על התחרותיות של המשחק.

נכון לכתיבת שורות אלו, המשחק נמצא בגרסת Alpha אך אפשר להוריד אותו מהקישור הבא ולשחק בו מתחילתו ועד סופו. גרסת ה-Beta מתוכננת לצאת בחודש אוקטובר הקרוב והמשחק המלא צפוי להשתחרר בעוד כשנה. מי שמעוניין לתמוך בפיתוח המשחק מוזמן כמובן להוריד ולנסות את המשחק ולעקוב ולשתף את העמוד של יוסי בפייסבוק, שם ניתן לעקוב אחר התקדמות המשחק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה