יום רביעי, 11 בספטמבר 2019

חדשות: הוכרז סמארטפון גיימינג של אסוס. האם זה מה שאנחנו צריכים?


לאחרונה השיקה אסוס (ASUS) את דור ההמשך הלא הוא ה-ROG Phone 2 ולפני כמה ימים קראתי כי למכשיר יש גם גרסת Premium-Super-Mega-X-Royal או במילים אחרות Ultimate Edition. ואני שואל: למה? האם זה מה שתעשיית המובייל גיימינג זקוקה?
אז לפני שאציג את דעותיי הפילוסופיות המגובות באין ספור מחקרים, להלן המיפרט בתוספת הערות עוקצניות מצדי:
  • מעבד SD 855+ (לטענת החברה - רק החתיכות הטריות ביותר)
  • מסך 6.5 OLED בקצב רענון 120 הרץ (זה דווקא מגניב)
  • 12GB RAM (מיותר לחלוטין, אלא אם כן מישהו הולך להיות עם הסמארטפון ב-3 השנים הקרובות)
  • 1TB זיכרון (I Can take it or leave it)
  • סוללה בנפח 6,000 מילי-אמפר (Noice)
אני לא שואל מדוע אסוס יצרו את המכשיר הזה, זוהי זכותם המלאה וכמאמר המשפט - If you build it, they will come. אלא השאלה היא - מי קהל היעד? ולהלן תשובתי: אף אחד ואני אחזק את טענתי באמצעות 3 נימוקים.

משחקים - או יותר נכון, חוסר במשחקים. אין כרגע שום משחק (להוציא משחקים המיועדים לאימולטורים) שיכולים לרוץ רק על המיפרט שכזה.

עיצוב - שלא תבינו לא נכון, אני חושב שהעיצוב יפה. אבל אני חושב ככה מכיוון שאני גיימר ולכן, כל מה שיש עליו LED כבר זוכה למחצית הנקודות בעיני. אבל אחרי שהבנו שאין טעם לקנות אותו בשביל המשחקים, גם בגזרת העיצוב, ה-ROG 2 מפסיד לטרנדים העיצוביים שרצים עכשיו בדגמי הפרימיום ולקוחות יעדיפו לשלם פחות ולקבל מכשיר יותר יפה כדוגמת ה-OnePlus, Samsung, Huawei למינהם.

מיפרט - אני מסכים ש-12 ג'יגה ראם ומעבד 855+ זה לא צחוק ויכול להחזיק לפחות 3 שנים בכיף. אבל הטרנדים היום מתקדמים מהר מאוד. ולרוב עדיף לקנות מכשיר ביניים כל שנה (זה עדיין יוצא זול יותר ממכשיר דגל אחד) מאשר מכשיר דגל פעם בשלוש שנים.

אז זה היה Rant קצר שלי אודות מכשירים עם חומרה חזקה מדי. אשמח לשמוע מכם מה דעתכם? האם אני טרחן זקן שמדבר שטויות או שמא הצדק עמי הפעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה