יום שישי, 17 ביולי 2020

היכונו, היכונו: ה-ASUS ROG III יושק בסוף החודש

הוא מגיע! סמארטפון הגיימינג הבא של החברה הטאיוואנית יגיע ב-22.07 וייקרא ASUS ROG Phone III, ושידור ההכרזה יועבר Online בשעה 11:00 בערב לפי שעון טאיוואן (06:00 שעון ישראל).

Asus טרם חשפה מידע אודות חומרת המכשיר, וכרגע, כל מה שיש להסתמך עליו זה סרטון קצר שדלף לרשת. אבל לפי שמועות שמסתובבות ברשת, צפוי המכשיר להגיע עם מסך בגודל 6.59" מסוג AMOLED וברזולוציית FHD עם חיישן טביעת אצבע מוטמע במסך.


טרם ידועה ערכת השבבים עליה יתבסס ה-ROG III אך ככל הנראה, מדובר במעבד מתומן ליבות במהירות של 3.09 ג'יגה הרץ, וייתכן שמדובר בשבב ה-Snapdragon 865+ שהוא המילה האחרונה של Qualcomm בתחום. אילו יוצמדו 12 ג'יגה של זיכרון עבודה.

מערך הצילום כמובן לא מעניין אף אחד כשמדובר בסמארטפון המיועד לגיימינג (Screenshots FTW) אבל ב-ASUS לא הזניחו את מערך הצילום והמכשיר צפוי לכלול מערך צילום מרובע הכולל עדשה ראשית ברזולוציית 64 מגה-פיקסל ועדשה משנית באיכות 13 מגה-פיקסל. באשר לשאר העדשות, כרגע המידע לוט בערפל. ככל הנראה אחת מהן תהיה מסוג טלפוטו עם יכולות זום אופטי כפול 8.

בבחינת התוכנה, הימור הגיוני יהיה שה- ROG III יגיע עם אנדרואיד 10. אך דבר אחד ידוע בוודאות, וזה ההסכם שנחתם בין חברת Unity ולפיו תוכנת פיתוח המשחקים Unity Editor תותאם באופן מיטבי למכשיר ובתאוריה תאפשר יצירה של משחקים איכותיים יותר למשתמשי האנדרואיד בכלל וסדרת ה-ROG בפרט.

חדי ההבחנה בינכם בוודאי שמו לב לכיתוב Tencent Games בחלקו התחתון של המכשיר, אך טרם ידוע מה הסיבה לכך. אולי מדובר בשיתוף פעולה עם החברה או לוגו שניתן לבחירה.

אז מה דעתכם? האם אתם בעלים גאים של מכשיר מסדרת ROG? האם יש בכלל טעם בסמארטפון ייעודי לגיימינג, או שתווית ה-ROG היא לא יותר מגימיק עיצובי? ספרו לנו בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה