יום ראשון, 19 ביולי 2020

סקירה: בקר GameSir F2 לסמארטפון - גיימינג במחיר זעום ומשתלם להמונים

לאחרונה פנו אלינו מחברת Banggood ושאלו אם נהיה מעוניינים בשיתוף פעולה עמם. לאחר שסירבו בנימוס לדרישותיי לשלוח לנו את המכשיר הכי יקר שיש להם לסקירה, התפשרנו על ה-GameSir F2 בקר משחקים לסמארטפון ששם דגש על משחקי FPS. ומי יותר ראוי ממני לבדוק את הבקר? לא מעט אנשים. אבל הם לא הסכימו – אז נתקעתם איתי. (הערת העורך: זכינו בך.)

ה-F2  מגיע בקופסת פלסטיק שבה מונחות להן ידיות האחיזה עצמן, מוגנות במעין מסגרת של ספוג ובקופסה נפרדת נמצאים "כפתורי הירי".  לא ציפיתי ליותר מזה במחיר ואני מודה לחברת GameSir  שהשכילו לכלול במחיר קופסת אחסון. העיצוב כאן הוא סטנדרטי למדי. והמטרה של המעצבים לטעמי הייתה להפוך את הבקר לכמה שיותר קומפקטי ונוח לשימוש בתנאים שונים. הא, וכמובן לחסוך ככל הניתן בעלויות.  ידיות האחיזה מתפרקות ל-2 חלקים ובכך חוסכות מקום בתיק או יכולת אפילו להיכנס לכל כיס ממוצע. כפתורי הירי  שקופים וניתן לראות את המנגנון המכני בפעולה. הם מגיעים בקופסה קטנה יותר בגודלה מקופסת אוזניות TWS סטנדרטית. למעשה, אם מוותרים על קופסת האחסון – אפשר לקחת את כל העסק בכיס ולתת בראש לבוטים בכל מקום בעולם.

ידיות האחיזה, כפתורי הירי והקופסה

איכות הבנייה היא לא מהנקודות החזקות של ה-F2. ידיות האחיזה ומנגנון החיבור עשויים כולם פלסטיק שחור. איכות הבנייה אמנם טובה ביחס למחיר אך לא התרשמתי מאיכות החומרים. הפלסטיק ובייחוד המנגנון מרגישים קלים ונדמה שיכולים להישבר בקלות יתרה. לעומת זאת, כפתורי הירי שעשויים משילוב של מתכת, גומי מוקשח ופלסטיק – מרגישים איכותיים בהשוואה לידיות האחיזה. אני מניח שלקבל קופסת אחסון יחד עם בקר שעלה 60₪ זה לא דבר ברור מאילו, אך הקופסה מרגישה זולה מאוד ואין לה שום מנגנון סגירה והזכירה לי את קופסאות האחסון הישנות של מברשות השיניים שהיינו לוקחים לטיולים שנתיים

מנגנון החיבור של ידיות האחיזה

השימוש בבקר הוא פשוט למדי, מחברים את שני הידיות, ומחליקים את המכשיר ביניהן. לפי חברת GameSir הבקר מתאים למכשירים בגודל עד 6.4 אינץ''. לאחר מכן, מחברים את כפתורי הירי בחלקו העליון של המכשיר ומסדרים את הכפתורים בתוך המשחק כדי שיתאימו לכפתורי הירי. מדובר על תהליך שלא לוקח יותר מ-10 דק' במידה וזאת הפעם הראשונה שלכם במשחק.

לפני שנדבר על הביצועים, חשוב לי להדגיש שמשחקי FPS ברשת הם לא כוס התה שלי, וזאת הפעם הראשונה ששיחקתי ב-COD: Mobile ועשיתי זאת רק למען הסקירה.

המראה המוגמר

הגדרתי את כפתורי הירי שלי בצורה כזאת שהכפתור השמאלי ישמש לירי והכפתור הימני לכניסה בין כוונות. ראיתי כל מני הגדרות שונות ומשונות ברשת ולכן הבחירה היא לגמרי בידכם ותלויה בהגדרות המשחק. אתחיל מהשורה התחתונה. החוויה שלי עם ה-F2 הייתה טובה. לטעמי המשחק מהנה הרבה יותר בקר באופן כללי ואם אני צריך להשוות בין לשחק ללא שום בקר או לבחור ב-F2,  לטעמי האפשרות האחרונה שווה את ה-60₪ ואפילו הרגשתי שיש לי יתרון טקטי.

כפתורי הירי

כמו כן, המכשיר יושב בבטחה בין ידיות האחיזה וכפתורי הירי נתפסים בצורה טובה. במהלך המשחקים – שום דבר לא נפל, התפרק או השמיע צלילם מוזרים. את מרבית הגיימינג שלי אני עושה במהלך נסיעות ולכן אני מעדיף את המשחקים שלי כמה שיותר "טבעית", ואני רואה את כל הנושא של הרכבת הכפתורים כמיותרת מבחינתי ולכן בשלב מסוים נשארתי רק עם הידיות עצמן, ולטעמי זה הופך את חווית הגיימינג לנוחה יותר. יחד עם זאת אני חושב שמי שמקדיש מס' שעות ברצף לגיימינג יראה את הדברים באופן שונה.

לסיכום, האם אני חושב שה-2F הוא בקר טוב? כן. בשביל 60₪ הוא מעולה ומגיע לו שתנסו אותו בעצמכם. במיוחד אם אתם בקטע של משחקי FPS ומשקיעים לא מעט זמן במשחקים הללו.


 קישור לרכישת הבקר מאתר Banggood

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה