יום שני, 20 ביולי 2020

Slay The Spire זמין להורדה ל-iOS!

נראה שהחדשות הטובות לא מפסיקות להגיע אל משתמשי ה-iOS. לפני כשבוע סיפרתי לכם על המשחק המעולה ATOM RPG שהושק בלעדית ל-PC וה-iOS, וכעת הגיע תורו של משחק Indie נוסף לקבל גרסת מובייל.

למי שלא מכיר, Slay The Spire פותח בשנת 2019 על ידי MegaCrit,  והופץ על ידי חברת Humble Bundle. המשחק הוא שילוב משחקיות של Deck Building עם Roguelike, או בעברית – אתם בונים חפיסת קלפים שבאמצעותה תלחמו בעולם שנוצר אקראית בכל פעם שתמותו. עדיין לא הבנתם? אפשר פשוט לצפות בסקירה המעולה של הערוץ GameGems.


אז נכון, משחקי Deck Building  בשילוב עם Roguelike  הם לא תופעה חדשה בכל הקשור למשחקים בטלפונים, אך Slay The Spire מביא איתו כמה תוספות מרעננות לז'אנר העייף כדוגמת בוסים קשים יותר, קלפים מעניינים יותר ו-3 דמויות בעלות אסטרטגית לחימה שונה ובכך לספק חוויה חדשה בכל פעם. לא סתם זכה המשחק לביקורת גבוהות בשלל אתרי גיימינג.

המשחק כבר זמין לרכישה בעלות של כ-10$. ומה לגבי משתמשי האנדרואיד? נכון לכתיבת שורות אלו, אין לי חדשות טובות לבשר לכם. אני מחזיק בדעה שפלטפורמת ה-iOS  בשלה יותר למשחק Premium ולראיה אפשר להזכיר את פרויקט Apple Arcade.

אישית, משחקי קלפים הם לא כוס התה שלי ואני מעדיף את הקלפים שלי במשחקי קופסה בשבת. אבל אני רוצה לשמוע את דעתכם, מתרגשים, או שבא לכם להקיא מעוד משחק קלפים? ספרו לנו על כך בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה