יום רביעי, 22 ביולי 2020

שיר אהבה למשחקי Fallout המקוריים: ATOM RPG

הקוראים הוותיקים של האתר בוודאי יודעים שסדרת Fallout לא תמיד התאפיינה בגרפיקת תלת ממדית עשירה ומגוונת. המשחקים הראשונים בסדרה שוחקו ממבט עילי (Top Down) ומערכת הקרבות הייתה מבוססת תורות, מה שלטעמי, יוצר שילוב מושלם לכל משחק מובייל.

אז אם חשבתם שעכשיו הולך להגיע הקטע בו אני מספר לכם שהמשחקים הראשונים בסדרת Fallout זוכים לגרסת מובייל – צר לי לאכזב אתכם. כנראה שב-Bethesda  עדיין לא מספיק נואשים לכסף. אבל אני כן רוצה לספר לכם על ATOM RPG שהוא כולו שיר אהבה לסדרת המשחקים האהובה.


המשחק שפותח על ידי חברת  AtomTeam בשנת 2018 ל-PC כעת מגיע אל המסכים הקטנים ומציע לחובבי הז'אנר את כל מה שחשקה נפשם: עולם פתוח ורחב, מלא בשלל דמויות עלילה מרכזית ושלל משימות צדדיות, מגוון רחב של נשקים ו-Skills להתנסות בהם. וכמובן המון המון פסולת שניתן לאסוף ולהרכיב ממנה חפצים כמו שרק משחק פוסט אפוקליפטי יכול להציע.

עלילת המשחק מתרחשת בסוף שנות ה-80 של המאה ה-20 כאשר הגוש הסובייטי והגוש המערבי מפגיזות אחת את השנייה בנשק אטומי ומחריבות את העולם והאנושות כפי שהיא מוכרת לנו היום. תפקידים הוא קודם כל לשרוד בעולם החדש שנוצר ובנוסף לנסות ולעצור התחמשות נוספת של המעצמות החדשות שקמו בעקבות החורבן.

מהעמוד הרשמי של המשחק, אפשר לראות כמה אהבה ומחויבות יש לצוות המפתחים לעולם הגיימינג. כרגע RPG ATOM זמין רק למחשב ולמכשירים מבוססי iOS בעלות של כ-11$, מה שנראה כמחיר הוגן לחוויה שהמשחק מציע. משתמשי Android כמוני ייאלצו לשבת בחושך ולחכות לתורם.

אז מה דעתכם? נראה שמדובר בתקופה טובה לשחקני ה-Mobile  כאשר עוד ועוד משחקי Premium עושים את דרכם למסכים הקטנים. האם תתנו ל-ATOM RPG  צ'אנס? ספרו לנו בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה