יום חמישי, 16 ביולי 2020

בקרוב זה כאן: Divinity: Original Sin 2 מגיע ל-iPad

באירועי ה-WWDC חברת Apple בדרך כלל מעדכנת אותנו בשדרוגים האחרונים במערכות ההפעלה השונות של החברה ושלל מוצרים חדשים. אך מאז שהושק שירות המשחקים של החברה – Apple Arcade החליטה החברה להקצות זמן ולדבר גם על הכרזות וחידושים בתחום הגיימינג.


והשנה קיבלנו הכרזה שהיא לא פחות ממדהימה. משחק התפקידים Divinity: Original Sin 2 בגרסת Definitive  צפוי להגיע ל-iPad. המשחק פותח על-ידי Larian Studios אי שם בשנת 2017 למחשב האישי ומשם הותאם לכל קונסולה אפשרית הוא אחד ממשחקי ה-RPG הטובים ביותר שיצאו בעשור האחרון. גרסת ה-Definitive מתרחשת כמה עידנים לאחר המשחק המקורי וממשיכה את קו העלילתי וסגנון המשחקיות שמאפיין את הסדרה,

ככל הנראה שגרסת ה-iPad תהיה זהה מבחינת משחקיות לגרסת ה-Switch אך בכל אופן, השקתו של משחק בסדר גודל שכזה לטאבלט היא בבחינת מפנה דרך ביחסה של התעשייה אל גיימינג בסמארטפונים וטאבלטים וכולי תקווה שעוד מפתחים מהשורה הראשונה יחליטו להתאים את המשחקים שלהם למסכים הקטנים.

 ובעוד שהמצב מבחינת "תשתית גיימינג" באנדרואיד לא מתרומם לגבהים חדשים ואפליקציית Play Games  נראית כמו צל חיוור לעומת Apple Arcade. בחברה מקופרטינו ממשיכים לייצר כותרים בלעדיים, לתמוך במפתחים עצמאיים וכעת מראים לנו שיש להם את היכולת להביא משחקים ברמת AAA לפלטפורמה.

אז מה דעתכם? האם עתיד הגיימינג בסמארטפונים נמצא בידיה של Apple? או שאולי ב-Google מכינים לנו הפתעה? תכתבו לנו בתגובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה