יום שלישי, 19 במאי 2020

משחק חדש בסדרת Total War מגיע לאנדרואיד




עוד משחק קלפים דיגיטלי? נכון מאוד! לאחר ש-Hearthstone הפך לסיפור הצלחה, עוד ועוד שמות גדולים מתעשיית המשחקים מנסים את מזלם בז'אנר הוותיק.

סיפרתי לכם כבר על Gwent שמתרחש בעולם הפנטזיה של The Witcher וכעת מגיע תורה של Sega לנסות את מזלה עם Total War: Elysium.


המשחק אמנם כולל דמויות היסטוריות מפורסמות ונושא בגאווה את התואר Total War אך הוא מפותח לחוד אם כי לדברי מפתחי המשחק: "ייתכן ויהיה תוכן משותף בעתיד".

התכנון ב-Sega הוא שבעת ההכרזה יהיו זמינים 300 קלפים ו-9 קלפי גנרלים שאותם ניתן יהיה להשיג דרך קרבות, רכישות (איך לא?) או הרכבה עצמית (Crafting)

נכון להיום, המשחק נמצא במצב של בטא סגורה הזמינה רק לאנדרואיד (אפלייה מתקנת?) והוא צפוי להיות מוצע בחינם בעת ההשקה. ניתן להירשם לבטא הסגורה דרך הקישור הזה. רק שימו לב שהמכשיר שלכם חייב להיות מעודכן לגרסת אנדרואיד 5 ומעלה עם 1 ג'יגה של זיכרון עבודה ו-4 ג'יגה פנויים של נפח אחסון.

לאלו מכם שמשחקי איסוף קלפים דיגיטליים (TCG) הם לא כוס התה שלה, מוזמן להתנחם ב-Rome Total War על שלל הרחבותיו שכבר זמין באנדרואיד תקופת זמן ארוכה. אם כי גרסת האנדרואיד לא פותחה על ידי SEGA אלא חברת Feral Interactive

ל-Sega בהחלט יש את "הגב הכלכלי" והיכולת ליצור משחקים טובים, אך הדין עם משחקים חינמיים הוא: אם אין רווחים - אין טעם לתחזק את המשחק. אז האם Elysium יהיה ה-Hearthstone הבא או שיהפוך להיות עוד שם בסטטיסטיקה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה